וכתבתי את השם של החברה של אבא שלי לפני שנתיים נראה לי הוא ושותף פתחו חברה והוא ממש משקיע את כל הזמן שלו בחברה והיא ממש חשובה לו אז נכנסתי לגוגל לראות ככה מה קורה (היה לי ממש משעמעם) וראיתי שיש אנשים שמדברים ממש לא יפה על החברה, (חברת משלוחים) הם כותבים שם גנבים, תת רמה, חובבנים ואני בוכה כאן כי אני יודעת כמה הוא עובד קשה יש תגובות טובות אבל גם רעות. אני גם לא מבינה מה הקטע של האנשים האלה קודם כל הם צריכים לעבוד על שגיאות כתיב דחוף! וגם מי הם חושבים שהם יכולים לכתןב דברים כאלה ואז להגיד לילדים שלהם לדבר בכבוד! החברה לפי מה שהבנתי כן מצליחה אבל זה קשה לי לדעת שאבא שלי יכול לקרוא את הדברים האלה מה לעשות?
תמיד יהיה לאנשים מה להגיד, אם הולך לו טוב מן הסתם הוא בטח רגיל לקבל ביקורת על החברה ולדעתי זה גם נותן מקום לשיפור, ניראה לי שכדאי שתסמכי עליו שהוא יודע איך להתמודד עם זה