תשובה אחת
תמיד יהיה לאנשים מה להגיד, אם הולך לו טוב מן הסתם הוא בטח רגיל לקבל ביקורת על החברה ולדעתי זה גם נותן מקום לשיפור, ניראה לי שכדאי שתסמכי עליו שהוא יודע איך להתמודד עם זה
באותו הנושא: