6 תשובות
לא נורא זה גם משהו... יהיו לך משהו כמו שעתיים לישון, תלוי מתי את קמה.
שואל השאלה:
למזלי אין לי ביתספר בשישי אז אני בטח יקום באיזה שתיים מחר
אנונימית
אה נו אז זה לא נורא בכלל^
תראי איזה סרט טוב
שואל השאלה:
חחח כן אני בטח ירדם רק בחמש
אנונימית
אוי באסה לך. תצטרכי להישאר ערה כל הלילה, ואולי תצליחי להירדם עוד כמה שעות.
רק הכי חשוב זה לא לעשות את זה שוב מחר אחרת לא תצליחי לחזור לישון בצורה נורמלית.