8 תשובות
את בטוחה זה ספוילר ענק
שואל השאלה:
כן תספרי
אנונימית
טוב אני אנסה כמה שפחות עם ספוילרים
אליינה הופכת לאנושית ואז היא נכנסת לתרדמת ומקושרת לבוני
אם בוני מתה אז אליינה חיה וכך ההפך
בסוף הסדרה קורה משהו ואז אליינה חוזרת אבל בוני נשארת בחיים (אני לא אספק לך מה קרה)
וזהו
וואיייי אני רק בעונה 2 לראות תתשובה או לא?
אל זה ספוילר
לצערנו, היא חיה... אבל לפחות בסוף, היא יודעת מה היא מרגישה (:
אנונימית
שואל השאלה:
למה לצערנוו היא אחת הדמויות הכי חמודות ושקטות כאלה שקיימות ( אני בפרק 4 )
אנונימית
היא הדמות הכי מעצבנת לדעתי בסדרה... קשה לי לשים את הנקודה (בעיקר בלי ספויילרים) אבל בכל אופן, זה הרבה מהנוכחות שלה וההתנהלות שלה. כלומר, יוצא שלפעמים היא סותרת את העקרונות שלה וזה פשוט לא עובד טוב.
אנונימית