5 תשובות
עדיין לא, בסוף מחצית מקבלים שזה בסוף ינואר... ובתכלס כמו שאמרו מעליי תעודות זה שטויות בתיכון מה שחשוב לקבל זה התעודה הסופית שזאת הבגרות
מקבלים בסוף ינואר, מקווה שעזרתי
מקבלת בסוף ינואר.
בכל מקרה התעודה היא שטויות אני ביב ולא אכפת לי.
במחצית
לא קיבלתי עדיין. אין לי מושג