4 תשובות
שירים, לנשנש משהו, יש כאלה שאפילו רואים סדרה אבל לי זה מסיח את הדעת
אני לרוב לוקחת קצת ריטלין אם יש לי מלא שיעורים
אני לרוב אחרי שעה.
אני עושה הפסקות כל שתי שניות חח חח
אבל בסוף אני עושה הכל