תשובה אחת
שמעי להפסיד? את לא תפסידי. מה אכפת לך לנסות. וגם אם לא והוא לא בקטע זה בסדר גמור. לפחות תדעי שעשית את שלך ולא סתם חיכית..
אולי תתייעצי עם בן דוד שלך? אולי בכלל יש לו בת זוג?חח
לדעתי תנסי ומה שיהיה יהיה. כן כן לא לא