4 תשובות
מבטיח לך זה מה שאני עשיתי לפני חצי שעה אכלתי תפוציפס בטעם טבעי עם אף סתום
שהאף שלי סתום אני לא מרגישה את
הטעם
שואל השאלה:
אני שונאת תפוציפס לא יכולה לסבול אבל שאני חולה זה טעים כזהה טעם שונה
אנונימית
ת'אמת שפעם אכלתי שוקולד כשהייתי מצוננת ולמרבה הפלא הוא היה יותר טעים מהרגיל
אז כן, מכירה ת'תחושה הזו