התחברות
הרשמה
מחר לחברה שלי יש יומהולדת ואני קונה לה בלונים,15 בלוני הליום יראו הרבה או שזה קצת ולקנות 20?
17 בדצמבר 2018, 17:07
בלונים
בלוני הליום
הליום
יום הולדת
3 תשובות
לא צריך יותר
M
Made in Heaven
15 מושלם מה שתרצי!
S
Samantha Larusso
זה ממש מספיק
V
Vacio
באותו הנושא:
לחברה שלי יש עוד מעט יומהולדת וחשבתי שנלך לראות סרט עם עוד כמה חברות ואז
מתנה מקורית ליום הולדת - היי, מחר לחברה שלי יש יומהולדת ואני צריכה הצעות למתנות מקוריות (אנחנו ה-חברות ה-כי טובות) תודה רבה:)
מחר יש לי יומהולדת ואני לא עושה כלום, איך לצאת מהבאסה?
אז היום יש לי יומהולדת 20 זה היומהולדת ה6 שאני לא חוגג כי אין לי בכלל חברים
יש לחבר שלי יומהולדת ואני גרועה בלקנות מתנות והוא מהמשקיעים הוא השקיע לי ממש ולא נעים לי להוציא פחות מה אני אוכל לקנות ?
יש לי יומהולדת היום ואני עושה מסיבה
אני רוצה לקנות מתנת יומהולדת לחברה מאוד טובה שלי ואני לא יודעת מה לקנות יש רעיונות?
לחבר שלי יש יומהולדת אז חשבתי לעשות לו ככה ותגידו אם זה יפה חח
היי אני רוצה להתייעץ איתכם לחבר שלי יש יומהולדת עוד מעט ואנחנו עוד מעט שנה ביחד אנחנו בני 16 אני קונה לו את הדברים הבאים
לאן לצאת עם חברה שיש לה יומהולדת בחורף?
אין לי כסף ואני רק קונה וקונה וקונה ואני בחריגה מהמסגרת אשראי איך להפסיק לקנות?