7 תשובות
לא את אנה ולא את מיה את צריכה, את צריכה להבריא ואת יודעת את זה. תלכי לטיפול פסיכולוגי.
בולמיה זה גועל נפש.
זה נותן לך סיבה לאכול. תצאי מזה.
שואל השאלה:
^אני יודעת, אני לא רוצה את זה, אני מעדיפה הרעבות מאשר זה, אבל כל פעם זה קורה, אני אומרת לעצמי אני אוכל טיפה מזה, לא יקרה כלום.
ואחרי כמה שניות אני אוכלת עוד ועוד ועוד מזה ומחפשת עוד ועוד בתירוץ שזה בסדר כי אחר כך במילא אוריד את זה והולכת להקיא למרות שכל פעם מחדש אני מנסה למנוע את זה מעצמי.
מה דפוק בי מה
אנונימית
מה שדפוק גם בי.
אם את רוצה לדבר אני פה, אולי תוכלי לצאת מזה. מאמינה בך.
את מרגישה שאת צריכה את אנה ואת מרגישה שאת מאמינה שהיא תעזור לך, למרות שהיא גם הורסת לך את החיים ?
לא הרסת כלום. ואל תלכי להקיא. תביני שאת לא צריכה להעסיק את עצמך במה אכל ובמה לא. ההתעסקות בזה היא זו שגרומת לבעיות. תאכלי 3 ארוחות מסודרות-כשתוכלי מסודר ובכמות נכונה פחות תרצי לאכול שטוות ואם בא לך משהו מתוק זה בסדר לאכול, לא צריך להשתגע מזה. אל תזרקי כלום. את יודעת שאת לא שמנה וזו ההפרעה שמשתלטת לך על המחשבות.. תלחמי בה עם כל הקושי. תזכירי לעצמך שאת יפה ואת לא נותנת לה לשלוט עלייך... אם תרצי אני פה בשבילך.. מבינה אותך יותר ממה שאת חושבת.. אולי ממה שכתבתי זה נחשב שאני לא מבינה אותך. אני יודעת הייטב מה את חושבת ועוברת. תהי רגועה הכל בסדר את לא שמנה ולא תהי שמנה מזה.
היי אנונימית,
אני קוראת על האשמה שאת מרגישה סביב האכילה וההקאות ועד כמה שזה מעסיק אותך ולא נותן מנוח בלילה- זו נשמעת חוויה לא פשוטה כלל. בת כמה את?כמה זמן את מרגישה כך?
לא קל להתמודד לבד עם כל מה שתיארת כאן, האם שיתפת מישהו שאת סומכת עליו? מגיע לך לקבל ליווי ותמיכה כך תוכלי לשמור על גופך ובריאותך.
מזמינה אותך לשתף אותי במה שעובר עלייך ובאיך שאת מרגישה (אפשר באנונימיות אם תרגישי יותר בנוח) ואולי ביחד נוכל לחשוב מה יהיה הכי נכון עבורך.
אפשר כאן בהודעות הפרטיות,
במייל [email protected]
או באינסטגרם שלנו nayedet.digital .
אסתי עלם דיגיטל - ייעוץ וליווי לבני נוער ולצעירים.