15 תשובות
כן
נראה לי שזה יותר מתאים לבנות
אני אוהב
מאוד
אחלה
כןן .אני הכרתי בעבר כמה אוראלים
הם מדהימים מדהימים
והשם בכללי
הם מדהימים מדהימים
והשם בכללי
אני לא אוהבת מזכיר לי מישהו שאני שונאת
כן
כע
אנונימי
כן. במקרה ככה קוראים לאח שלי(:
לא
אנונימי
כן
שם סבבה
לא! מכוער!
אנונימית
באותו הנושא: