התחברות
הרשמה
מה דעתכם על השמות מרלן ומאבל לבת?
ככה אני ארצה לקרוא לבת שלי (אם זו תהיה בת)
19 בדצמבר 2018, 14:33
חוות דעת
צבע
תינוקות
תינוק
3 תשובות
פחות אהבתי
איימי
מרלן סבבה בערך מאבל אהבתי למרות שנשמע קצת לא יפה לא יודעת
G
Gumiho
מהמם
~
~TAURUS~
באותו הנושא:
מהם השם הכי יפה לדעתכם מכל השמות האלה?
תדרגו את השמות (לבנות) מהכי יפה להכי פחות לדעתכם: מיטל, רוני, נוי, יולי
תדרגו את השמות נועה, מאיה, עדן, מהכי יפה להכי פחות יפה לדעתכם
מה יקרה אם אני לא ילך לצו (ראשון לפי דעתם, אבל כבר הייתי שם בצו ראשון)?
תדרגו את השמות לפי הסדר מה לדעתכם הכי יפה
בואו נראה מה תגידו לפי השמות הבאים מי לדעתכם מתאים לאיזה תיאור רק לפי השם.
יש לי שלוש ידידות מרלן אלינור וברכה אני רוצה להציע ל אלינור אבל מפחד מה לעשות ?
תדרגו את השמות היפים ביותר מתוך הרשימה הבאה לדעתכם:
מה דעתכם על השמות האלה (כל שם גם לבנים וגם לבנות)
תדרגו את השמות מהמקום הראשון(השם היפה ביותר) למקום החמישי(השם ההכי פחות יפה) לפי דעתכם (השמות בפירוט)
מה דעתכם על השמות האלו?