4 תשובות
לשניהן יהיה יותר קשה .
אבל נראלי לאלה שמקיאות כי הן גם פוצעות את עצמן אז בכלל
להפך.
ההקאה פוגעת בגוף מעבר לחוסר במזון. אני מניח שיהיה יותר קשה.