6 תשובות
את לא היחידה.
גם אני ממש שמחה
גם אני שמחה
מתה על חורף וגשם
מתה על חורף וגשם
כןן אני אובבת גשםם
גם אני שמח
אבל עצוב לי על כל החיות רחוב)=
אבל עצוב לי על כל החיות רחוב)=
שואל השאלה:
אויי לא חשבתי על זה :( מקווה שהרוב מוצאים איפה להסתתר
אויי לא חשבתי על זה :( מקווה שהרוב מוצאים איפה להסתתר
אנונימית
באותו הנושא: