6 תשובות
את לא היחידה.
גם אני ממש שמחה
גם אני שמחה
מתה על חורף וגשם
כןן אני אובבת גשםם
גם אני שמח
אבל עצוב לי על כל החיות רחוב)=
שואל השאלה:
אויי לא חשבתי על זה :( מקווה שהרוב מוצאים איפה להסתתר
אנונימית