5 תשובות
תכירי חברים
אם תרצי לפרוק..את מוזמנת :) אני פה כדי להיות איתך
לרובנו אין אף אחד (אם את צריכה משהו אני פה)
סיפור חיי...
אם את צריכה עזרה אני כאן.
אם את צריכה עזרה אני כאן.
תכירי אנשים אל תבכי
אם את צריכה מישהו לדבר איתו אני פה
אם את צריכה מישהו לדבר איתו אני פה
באותו הנושא: