5 תשובות
לא יצאתי לפולין אם הבית ספר אדיין אבל הייצי שם כבר פעמיים
יצאתי לפולין וזו לגמרי ההחלטה הכי טובה בחיים שלי
לא. לא מתחשק לי.
לא יצאתי כי לא הרגשתי בנוח להיות עם שכבה שאני לא אוהבת במדינה אחרת במשך כמה ימים, וחצי מהחברים שלי גם לא יצאו אז לא היה לי טעם לבזבז כסף על משהו שלא הייתי נהנת בו
באותו הנושא: