13 תשובות
חזבאלי
יזדרכת
ערוד
מאסק
יבגניה (כן כן אנשים, ככה קראו לילדה מהשכבה שלי)
פאנטהון.
פרחה (היא באמת הייתה פרחה tho).
נשמה
אנונימית
יבגניה זה לא שם מוזר, זה פשוט שם רוסי זה הכל ואני מכירה מישהי בשם הזה... לא יודעת אם לקרוא לשם הזה מוזר או עצוב אבל אכזבה.
אבא
כן כן זה שם
תו פרינס
חבצלת
באותו הנושא: