7 תשובות
אויש נו את סתם מכלילה, יש לי הרבה מאוד ידידות ואני רואה באולי שתיים מהן פוטנציאל לחברה (וגם זה בקושי). צאו מהסרט שכולם רוצים אתכן, אף אחד לא רוצה אחד שקוראת לנשים בנות המין היפה
לא חושבת שזה נוגע לכל ידיד.
אבל כן יש ידידים כאלה וכאלה...
ואפילו ידיד אחד הודה בזה לפניי שכל הבנים שהם כביכול "ידידים" בונים על קשר עם ה"ידידה" שלהם.
אבל זה לא נכון זו לא טענה נכונה כי זה לא נוגע לכולם..
נגיד ויש לי חבר בהכרח שלא יהיו לי ידידים מהטענה שאת אומרת כאן?
אבל כן יש ידידים כאלה וכאלה...
ואפילו ידיד אחד הודה בזה לפניי שכל הבנים שהם כביכול "ידידים" בונים על קשר עם ה"ידידה" שלהם.
אבל זה לא נכון זו לא טענה נכונה כי זה לא נוגע לכולם..
נגיד ויש לי חבר בהכרח שלא יהיו לי ידידים מהטענה שאת אומרת כאן?
שואל השאלה:
לא מדברת על ידידים בחבורה כזה עם בנים ובנות .
מדברת על ידידים שנפגשים לבד!
הולכים לסרטים ביחד, מסעדות
ויש ביניהם משיכה
זה לא יכול להיות קשר של ידידות אף פעם!
לא מדברת על ידידים בחבורה כזה עם בנים ובנות .
מדברת על ידידים שנפגשים לבד!
הולכים לסרטים ביחד, מסעדות
ויש ביניהם משיכה
זה לא יכול להיות קשר של ידידות אף פעם!
אנונימית
אוי פספסתי את השורות הראשונות שרשמת שלא הכללת את כולם.
אז אם כך אני די תומכת במה שכתבת
אז אם כך אני די תומכת במה שכתבת
אמאמ זה עדין לא נכון^
זה כן יכול להיות קשר של ידידות
יש לי חבר ואני יוצאת עם ידיד אחד לבד לפעמים וזה כי הוא סופר מצחיק וכיף לי איתו
לא אומר שהוא בונה עלי
זה כן יכול להיות קשר של ידידות
יש לי חבר ואני יוצאת עם ידיד אחד לבד לפעמים וזה כי הוא סופר מצחיק וכיף לי איתו
לא אומר שהוא בונה עלי
עד שראיתי את הסוף, הייתי בטוחה שגבר כתב את זה. למה שאישה תחשוב שכל הידידים שלה רוצים אותה? בדר"כ רק גברים טוענים את זה (שאין ידידות וכל גבר רוצה אותנו).
ואני לא טוענת לכאן או לכאן.
ואני לא טוענת לכאן או לכאן.
אנונימית
חח זה ממש לא נכון עצם זה שאתה כזה לא אומר שהשאר כן ישלי ידידים מכיתה א שלא ניסו כלום בחיים
באותו הנושא: