התחברות הרשמה

כל התיכונים לא לומדים בגלל אירגון המורים?

25 בדצמבר 2018, 16:50
תיכוןאירגון מורים    
תשובה אחת
לא כולם...
אצלנו לומדים כרגיל
ב
בת טיפשעשרה
באותו הנושא:
חטיבה ותיכון לומדים בשישי?
התיכונים שברשת אורט לומדים 5 ימים או 6 ?
לא לומדים בגלל הטקס רבין או שזה רגיל?
באיזה תיכונים לומדים 5 ימי לימודים
כל התיכונים לא לומדים בשישי?
יהיה שביתה בתיכונים ביום שלישי בגלל ארגון המורים?
מה אתם חושבים על זה שברצלונה ומסי לא מגיעים לארץ בגלל השפעת ארגונים נגד ישראל?
כאלה מרמת גן שלומדים באורט/חדש/תיכון אחר תעזרו דחוףף
גם בתי ספר יסודיים לא לומדים בשלישי בגלל הבחירות נכון?
לומדים מחר?(בגלל כיפור )
באיזה תיכון הם לומדים ב"ריברדייל"?