אוקי אז ככה יש לי את הידיד הכי טוב שלי יש לו 2 חברים הכי טובים שלו וביחד עם 2 חברים שלו יש עוד 3 בנות והם חבורה כזאת כולם ביחד ועם עוד 3 ילדים אחד שהיה איתי בכיתה אחד שאני בכלל לא מכירה ועוד אחת שאני מכירה אותה אבל אנחנו לא ביחסים טובים) אז קיצר ידיד שלי הציע לי לצאת איתם ואני לא יודעת אם כן או לא כי מצד אחד 3 הבנות האלה ממש חמודות אבל הן חבו כזאת ואם אני אבוא לא יהיה לי אם מי להיות כי ידיד שלי עם חברים שלו וה3 בנות האלה ביחד אבל מצד שני ממש באלי להתחבר איתן כי הן חמודות ממש ללכת או לא?