5 תשובות
בדר"כ מביאים עוגה בהפתעה.
אני כאחראי משמרת הייתי שואל כדי לעשות שמח לאותה בחורה או גבר, שמים מוזיקה ברקע זיקוק כמה מלצרים באים ואומרין מזל טוב ואולי הקינוח יהיה על חשבון הבית.
בכל אופן מזל טוב מאמי :-)
בכל אופן מזל טוב מאמי :-)
אולי הם יביאו לך קינוח או יתייחסו אלייך טוב מהרגיל
יש כאלה מסעדות שכשמביאים את הקינוח שרים
אולי מנימוס
באותו הנושא: