4 תשובות
מעולם לא יצא לי לכתוב תגובות באנונימיות,
אם יש שאלה אישית מידי אני פשוט בוחרת לא לענות עלייה מלענות.
וכן,יש כאלה שעושים אנונימי כדי שלא יצאו עליהם.
ErO
חח מסכימה לגמרי
למרות שעשיתי את זה גם כמה פעמים (זה היה דורש סליחה)
מסכימה לגמרי. יוצא לי לראות הרבה משתמשים שמנצלים לרעה את ההחלפה לאנונימיות בשביל לכתוב דברים פוגעניים ורעים, מזעזע.
אכן , אני חושב שאלה אנשים קקות ואוכלים מכות מהוריהם למחייתם