4 תשובות
מעולם לא יצא לי לכתוב תגובות באנונימיות,
אם יש שאלה אישית מידי אני פשוט בוחרת לא לענות עלייה מלענות.
וכן,יש כאלה שעושים אנונימי כדי שלא יצאו עליהם.
אם יש שאלה אישית מידי אני פשוט בוחרת לא לענות עלייה מלענות.
וכן,יש כאלה שעושים אנונימי כדי שלא יצאו עליהם.
חח מסכימה לגמרי
למרות שעשיתי את זה גם כמה פעמים (זה היה דורש סליחה)
למרות שעשיתי את זה גם כמה פעמים (זה היה דורש סליחה)
מסכימה לגמרי. יוצא לי לראות הרבה משתמשים שמנצלים לרעה את ההחלפה לאנונימיות בשביל לכתוב דברים פוגעניים ורעים, מזעזע.
אכן , אני חושב שאלה אנשים קקות ואוכלים מכות מהוריהם למחייתם