6 תשובות
מסעדה
מסעדה.
ים!
טיילת כאילו
בית קפה נחמד על החוף, או איזה בר רגוע.
לטייל על הים.
לדעתי לא כדאי מסעדה או סרט כי אם רוצים להכיר צריך לדבר, זה לא נעים לאכול תוך כדי שיחה וגם לא לשבת בשקט במשך שעתיים בסרט.
לטייל על הים.
לדעתי לא כדאי מסעדה או סרט כי אם רוצים להכיר צריך לדבר, זה לא נעים לאכול תוך כדי שיחה וגם לא לשבת בשקט במשך שעתיים בסרט.
מסעדה
באותו הנושא: