2 תשובות
שואל השאלה:
אני בכיתה יא אבל אין לי כח כבר ואין לי משפחה שבאמת אכפת להם מספיק בשביל ללכת אליהם

זה לא שההורים שלי מתעללים בי או משהו אני פשוט ממש לא מסתדרת איתם והם חושבים שהם יכולים לדבר אלי איך שהם רוצה ומתי שהם רוצים ואני פשוט יספוג כל דבר שהם אומרים
אנונימית
אני מצטערת בשבילך.. תנסי לדבר עם היועצת של הבית ספר
אנונימית