אני חושבת על משהו כבר הרבה זמן אבל אני לא בטוחה שזה נכון (תקראו למטה)
לדעתי כן אפשר לטייל בזמן כי תחשבו על זה שנייה אם לבן אדם לוקח 50 דקות להגיע ממקום אחד למקום אחר ובמכונית שהיא נוסעת לוקח לו נגיד 15 רבע שעה אז אם אפשר להגיע למהירות מסויימת ומהירה מספיק כן אפשר לטייל בזמן מסכימים או לא ובבקשה תפרטו למה זה חשוב לי