4 תשובות
בין היתר.
לפעמים
גם אבל בעיקר בשביל לעזור
אני עונה כדי להעביר את השיעמום, אבל אני לא עונה סתם, אני עונה רק אם אני יודעת מה לענות וכדי לנסות לעזור.