4 תשובות
בין היתר.
לפעמים
גם אבל בעיקר בשביל לעזור
~L~
אני עונה כדי להעביר את השיעמום, אבל אני לא עונה סתם, אני עונה רק אם אני יודעת מה לענות וכדי לנסות לעזור.