7 תשובות
לנסות למצוא עבודה ולעזור בבית בהוצאות, שהוא לא ירגיש כל כך לחוץ
או למצוא לו איזה קורס של כמה שבועות של משהו שהוא אוהב ולשלם על זה.
בכללי הרבה הורים מרגישים ככה, כשתתגייס ותעזוב את הבית הוא ירגיש אחרת
תגידי malia את לא חיילת? איפה את מוצאת זמן להיות בסטיפס?
אנונימי
הצבא מלא בזמן מת
וברוך השם אני לא סוגרת כל שבוע.
שואל השאלה:
אני התגייסתי אני נוב 16 לא הבנתי מה הקשר צהל. אבא שלי מרגיש אבוד בחיים שנשאר מאחור בזמן שכולם התקדמו
אנונימי
כן אבל אתה אומר שהוא קורע את עצמו, משמע אין לו זמן לעשות את מה שהוא אוהב ולהשקיע בעצמו. למה הוא קורע את עצמו כל כך? בשבילך והאחים, אם יש? לא ציינת את אמא שלך אז לא שאלתי.
ברגע שילדים עוזבים את הבית הדברים נרגעים קצת. ויש יותר זמן
שואל השאלה:
פשוט יש כל כך הרבה הוצאות כמו משכנתא כמו שכירות כמו חשמל כמו ארנונה שהמשכורת שלא לא עוזרת לו לסגור תחודש כמו בן אדם שזה לא משנה כמה אנשים יהיה בבית זה לא יעוזר ויש לי אחות קטנה ואמא שגם עובדת וזה לא עוזר פשוט אבא שלי מרגיש אבוד הוא קורע את התחת שלו בעבודה כולו שמן שוקל 120 קילו נראה שהוא ויתר כבר על החיים הוא פשוט חיי אותם בסבל
אנונימי
הבנתי. אתה עובד במשהו? לומד? אולי תעבוד לתקופה ותעזור עם ההוצאות? ולדעתי כשהמצב יתייצב קצת, אולי תזמין נופש קצר לו ולאמא שלך שילכו ויתנתקו מהלחצים לזמן מה.