התחברות
הרשמה
אם קוראת נגיד סיטואציה ומישהו אומר לך לא להתבייש הייתם חושבים שהוא מתכוון בכללי שאת/ה ביישן/ביישנית
או שבכללי אתה לא ובסיטואציה הזאת רק כן יצאת?
30 בדצמבר 2018, 17:16
ביישנות
בטחון עצמי
איך יודעים
איך אומרים
תכונות
תשובה אחת
הייתי חושבת שבכללי
M
Magical.
באותו הנושא:
אם קוראת נגיד סיטואציה ומישהו אומר לך לא להתבייש הייתם חושבים שהוא מתכוון בכללי שאת/ה ביישן/ביישנית
מישהו יכול לפענח את הסיטואציה שקרתה לי?
נגיד ש.. סיטואציה..
אתם מפחדים שאתם תרשמו פה סיטואציה שקרתה לכם ומישהו מהסיטואציה יראה את זה פה?
סיטואציה אפשרית: נגיד ונכשלתי בשני המועדים של הבגרות, יעשו לי מועד ג'?
סיטואציה: אני והיא עובדים במחשב, היא קוראת לי לעזרה בפעם השלישית בחמש דקות, וכשאני מסתכל עליה יוצא לה צחוק מאולץ. נבוך.
סיטואציה: אתם רואים אדם מת ביער אבוד למי אתם קוראים ללוגן פול או לג'ייק פול?
נגיד יש סיטואציה שחבר/ה שלכם שותה יותר מדי עם חברות וחברים ובסוף מתנשקת עם מישהו בגלל שהוא הזרים אותה לזה אז זה מוצדק?
תארו לכם סיטואציה כזו... (סיטואציה קשה)
דמיינו סיטואציה בה אתם הולכים ברחוב ואז מישהו ניגש אליכם..
מישהו יודע איך קוראים לתוכנה ולמספר עיצוב שבנות מעצבות איתו תמונות לאינסט נגיד כמו אגם בוחבוט?