7 תשובות
אני רוסי. אני שתיתי הרבה. אני שיכור מהתחת. עונה לך על השאלה?
סתם סטיגמה הם כמו מרוקאים וכו
אני משתכר משוט של וודקה, לצערי
סטיגמה לגמרי
סטיגמה
סטיגמה
סטיגמה דפוקה