3 תשובות
לא לפחד להעיז ולפתוח את הפה
וכל מה שיוצא זה בסדר, ואל תפחדי מזה
אף 1 לא יותר טוב ממך ! וזה מה שצריך להיות הקו-המנחה שלך
בכלל לעשות פעולות שישברו את הטבע שלך (ויקדמו אותך)
פה גם פרחי באך בהתאמה אישית יעזרו

כל טוב ובהצלחה יקרה
להשמיע את הדעות שלך, להשתתף, להגיב לשאלות שילדים זורקים בכיתה
להראות נוכחות, להשתתף בשיעורים, להשתתף בדיונים כיתתיים.