7 תשובות
למה להכליל? ולא
מת על זה.
סתם, לא. אם מישהו מסנן אותך הוא כנראה עושה משהו עכשיו ויחזור עליך אחר כך
סתם, לא. אם מישהו מסנן אותך הוא כנראה עושה משהו עכשיו ויחזור עליך אחר כך
כן הם אוהבים
מאוד
מאוד
שואל השאלה:
אהא אני בטוחה שהם אוהבים
אהא אני בטוחה שהם אוהבים
אנונימית
שואל השאלה:
לא הכללתי^
לא הכללתי^
אנונימית
בנים זה די הכללה ^^ וסורי שאני נשמע עצבני כזה פשוט אי אפשר לשים פו אימוגים ^~^
שואל השאלה:
כי אני מתכוונת לבנים.
כי אני מתכוונת לבנים.
אנונימית
באותו הנושא: