8 תשובות
ברור תשלח.
לך על זה
שואל השאלה:
ואם היא תסנן/ תאמר לא ואז כל פעם שיהיה לנו שיעור ביחד תיהיה לי תחושה לא נעימה?
אנונימי
אל תבוא בגישה שלילית.
תבוא בגישה חיובית
יולו
חח ברור שתשלח לה הודעה. נגיד אני כשרציתי לעשות דבר כזה שלחתי הודעה ושאלתי אם הוא יודע מה המערכת למחר או משהו כזה.. משם זה פשוט התגלגל
תשלח לה הודעה. זה לא כזה ביג דיל וכשתהיו בביצפר תדבר איתה קצת יותר אבל אל תעשה את זה בבום. שלא פתאום היא תרגיש לא בנוח...
בהצלחה :)
שואל השאלה:
מה לשלוח לה? אנחנו לא באותה כיתה. (יש לנו מערכות שונות) לא מדברים בכלל וגם לא באותה רמה חברתית.
אנונימי
מה הגיל שלכם?
שואל השאלה:
15-16
אנונימי