5 תשובות
לקום לכבות תמחשב
להכניס להתקלח וללמוד קצת וללכת לישון קל ופשוט
להכניס להתקלח וללמוד קצת וללכת לישון קל ופשוט
לכי להתקלח במים קרים ואז תחזרי על החומר.
שואל השאלה:
אם אני אתקלח מחר בבוקר ואקום ב 5 וחצי
יהיה לי מים עם דוד?
אם אני אתקלח מחר בבוקר ואקום ב 5 וחצי
יהיה לי מים עם דוד?
אנונימית
אני חושבת שהמים יהיו קרים אלא אם כן תדליקי דוד בלילה אבל זה סתם בזבוז
שואל השאלה:
יש לי מבחן ב 10 ומשהו
יש לי מבחן ב 10 ומשהו
אנונימית
באותו הנושא: