13 תשובות
כשאתה כותב שאלה מביכה, אחרי כמה שעות נזכר שזה לא מאנונימי.
נכנס לסטיפס.
והשאלה בעמוד הראשי עם 200 נעצים.
פסטטט
כשיש לך הברקה גאונית לתשובה של שאלה מישהי
ואז אתה נכנס באנדרנלין ואתה רואה מישהו שהקדים אותך וקיבל גם מליון פלוסים
לשלוח לסגור את הכרטיסיה של האתר בגוגל כרום בטלפון ואז להיכנס ליד מישהו שאתה לא רוצה שידע שאתה באתר
שיש איזה שאלה נגיד ואתה כתבת כמו כולם ולכולם מחלקים פרחים ולך לא
למה לא היית ירוקה ?
הופחתו 10 נקודות מהאמינות"
אנונימית
ספאם
כשמורידים לך אמינות על כלום
כשמישהו שואל אותך מה אתה עושה ואתה אומר שאתה בסטיפס ואז הוא מסתכל עליך כאילו נחתת מהירח
כשאתה נחסם איזה 5 פעמים בשבוע
https://www.youtube.com/channel/ucmrfm_mysyow_g3lpy1djdw
שאת מגלה איזה שאלות מפגרות היית שואלת פעם בסטיפס