3 תשובות
למה שאת תחסמי אותו?
יש לך חתיכת הזדמנות
ואני לא חושבת שאנשים מגללים באינסטגרם ונהיים עצובים בגלל תמונה של מישהי שמנה
יש לך חתיכת הזדמנות
ואני לא חושבת שאנשים מגללים באינסטגרם ונהיים עצובים בגלל תמונה של מישהי שמנה
ממש לא . תהיי שלמה עצמך ככה את נראית וזה מה שאת את לא צריכה להסתיר את עצמך או להפוך להיות מישהי שאת לא תאהבי את עצמך כמו שאת
דבר ראשון תיהיי שלמה עם עצמך זה הכי חשוב. דבר שני אם מישהו ישפוט אותך לפי איך שאת נראת אז הבעיה היא אצלו ולא אצלך. דבר שלישי אם מתישהו תרצי שיהיה בניכם משהו הוא יצתרך לדעת איך את נראת ואם הוא באמת גבר הוא יאהב אותך כמו שאת.
באותו הנושא: