12 תשובות
אמה= עיוור.
כלומר בשפת המדוברת: מטמטם, חמור..
זה עיוור אבל הכוונה לאהבל מוגבל מפגר מטומטם..
דפוקה. מטומטמת.. ובסיגנון
לא התכוונתי למה הקטע אם חברה שלך אומרת לך "נו מה את אמה" למה הכוונה
עיוור אבל בכונה של היום זה טיפש מטומטם וכ'ו..
"מה את אמה" = "מה את אהבלה" / "מה את סתומה". בסגנון.
הפירוש לאמה הוא עיוור.
זה אומר כאילו: טיפשה, מטומטמת, עוורת וכאלה.. חח (:
כותבים את זה עם ע' ולא עם א'
אומרים נו מה את עמה?