7 תשובות
יוצר הסדרה- הגה את הרעיון, חשב על זה.
במאי - בפועל מי שמקיים את זה
יכול להיות מישהו שהמציא רעיון : סדרה על שני אחים בעלי כוחות על.
הבמאי הוא זה שמחליט כך וכך איך הסצנה תעבוד , איפה ההוא עומד . קיצר כשמו, מביים.
יוצר הסדרה זה זה שיצר, חשב ועלה על הכל
ובמאי זה מי שהפועל עושה הכל דואג לכל הטייקים וכו
שואל השאלה:
פשוט יותר סידרה זה מי שחשב על לקיים סדרה והבמאי הוא מי שמביא תוכן בסידרה?
אנונימית
שואל השאלה:
יוצר
אנונימית
הבמאי מנהל את הסט
שואל השאלה:
אה באמת? הבמאי הוא לא זה שאומר מה יהיה בכול פרק ואיך הסדרה תיראה?
אנונימית
יש כותב לסדרה שהוא לא בהכרח הבמאי