5 תשובות
האקסית תאמת הכול היה מושלם היא אמרה לי אני רוצה רק אותך אתה מושלם יש לך אופי מדהים וכולי מיני דברים כאלה
ויום אחרי דיברנו והיא דפקה לי שהיא רוצה בעל דתי שילך לישיבות וכולי... עצוב שזה נגמר ככה אבל אין מה לעשות..
גם אין טיפת היגיון בנושא
החיים שלי
אוקי אז ככה: היה לי ולעוד ילד היה לנו קטע ממש חזק
לא היינו זוג אבל היינו מאוהבים אחד בשנייה ברמות מטורפות וכולם ראו את זה
ואז הילדה שאני הכי שונאת בעולם הציעה לו חברות והוא הסכים כי היא הצליחה לשכנע אותו שאני השטן ושאני אעשה לו רק רע (מה שממש לא נכון)
ועכשיו הם זוג הם לא אוהבים אחד את השנייה אבל הם מנסים להראות שכן
אני עדיין בוכה על זה ברמות כי זה היה הפעם הראשונה שבאמת התאהבתי במישהו (לא היה לי חבר אף פעם)
אני יודעת שהם לא מאושרים ביחד אבל אם אני אנסה להפריד ביניהם היא תעשה עליי חרם ותגרום לי לעצב תמידי כי יש לה סרטונים פוגעניים שלי והיא תפיץ אותם לכולם
אני פשוט רוצה למות. ולא אל תגידו לי שתבוא לי אהבה אחרת כי אני מאוהבת בו ברמות שאף אחד לא התאהב במישהו בגיל שלי ואני ממש רוצה אותו
אנונימית
נוצלתי מינית