8 תשובות
שהיא סתם מניאקית
אוף זאת כל כך אני....אני לא אומרת להם מכוערים..אני אומרת שהם מעצבנים אותי וכאלה
שאתה אומר למישהו מכוער זה כיאלו אתה חושב שאתה איזה יפה תואר וזה מוריד מהבן אדם לדעתי
שואל השאלה:
היא לא מתכוונת שהם מכוערים היא פשוט אומרת להם את זה כי נגיד מישהו אומר לה שהיא טיפשה אז אומרת ואתה ילד מכוער .... היא לא מניאקית
היא לא מתכוונת שהם מכוערים היא פשוט אומרת להם את זה כי נגיד מישהו אומר לה שהיא טיפשה אז אומרת ואתה ילד מכוער .... היא לא מניאקית
אנונימית
עם היא אומרת לו שהוא מכוער היא מניאקית מי היא שתקבע מי יפה ומי לא
שהיא רק מתגוננת וסוג של מגנה על עצמה ומחזירה לעצמה את הכבוד
שואל השאלה:
נו וזהטוב ?
נו וזהטוב ?
אנונימית
כן לדעתי
באותו הנושא: