3 תשובות
מי שמדברת יש לי חמישה
כן הגיוני , אני למשל ההפך לא מבינה מה מיוחד בכלבים ,לכל אחד יש תפיסת עולם שונה. כמו לסינים.
אנונימית
אני אישית לא מתחברת בכללי לחיות לא יודעת למה זה פשוט מגעיל אותי אין באמת סיבה אבל זה לא כיאלו אני אראה כלב ברחוב אירק עליו או משהו פשוט לגדל כלב או בעל חיים אחר לא לטעמי
באותו הנושא: