4 תשובות
אולי לא הרגיש בנוח לענות.
מחזק^, או שכתב בוקר טוב ולא שם לב להודעות האלה.
שואל השאלה:
סבבה לשאול אותו שוב?
אנונימית
לא נראה לי כדאי לשאול שוב
באותו הנושא: