3 תשובות
אעאעאעא
ואני תקוע בגוש דן המסריח...
ועוד בפתח תקווה!!!
מה הקטע לגור במרכז-אם אתה גר בחור???
שואל השאלה:
בתור מישהי שגרה בדרום זה אולי לא משעמם אבל נמאס לקום באמצע הלילה למקלטים (גרה בעוטף עזה)
אנונימית
בתור אחת שגרה בצפון וההרים מול הבית שלי, זה משעמם.