3 תשובות
אעאעאעא
ואני תקוע בגוש דן המסריח...
ועוד בפתח תקווה!!!
מה הקטע לגור במרכז-אם אתה גר בחור???
ואני תקוע בגוש דן המסריח...
ועוד בפתח תקווה!!!
מה הקטע לגור במרכז-אם אתה גר בחור???
שואל השאלה:
בתור מישהי שגרה בדרום זה אולי לא משעמם אבל נמאס לקום באמצע הלילה למקלטים (גרה בעוטף עזה)
בתור מישהי שגרה בדרום זה אולי לא משעמם אבל נמאס לקום באמצע הלילה למקלטים (גרה בעוטף עזה)
אנונימית
בתור אחת שגרה בצפון וההרים מול הבית שלי, זה משעמם.
באותו הנושא: