התחברות
הרשמה
לפתח ציפיות ממישהו שהתחלתי לצאת איתו מיום חמישי וב20 לחודש הוא טס לחודש ויש סיכוי שבכלל לא נדבר ולא כלום?
7 בינואר 2019, 00:36
התחלות
ציפיות
רגש
הידלקות
אכזבות
3 תשובות
לא לפתח ציפיות אף פעם. מה שיקרה יקרה
א
איילאביוׁ
לא לפתח
ה
הצילו!טבעתי!נדרסתי!אני עיוורת!
אל תפתחי לדעתי זה לא שווה את האכזבה שלך בסוף
a
anonimit1507
באותו הנושא:
זה מגעיל שאני סתם נותנת את המספר שלי לגברים שמתחילים איתי תמיד ואני גורמת להם לפתח ציפיות והם רוצים להיפגש איתי ?
לא מבינה למה אנשים גורמים לך לפתח ציפיות ורגשות ואז מתחילים להתעלם?למה לדבר מלכתחילה?
לפתח ציפיות או לא? נמקו.
איך להפסיק לפתח ציפיות?
משהו שלמדתי בחיים שלי..לעולם לא לפתח ציפיות.
איך אומרים - לפתח ציפיות, או לטפח ציפיות?
שאלה לבנות - למה הכוונה שאומרים לא לפתח ציפיות? פירוט
פיתחתי ציפיות והתאכזבתי.. איך לא לפתח ציפיות להבא?
איך לא לפתח ציפיות לדברים ?
איך להוריד לי קצת ממנה, כי אני סתם מפתח ציפיות ולא בטוח שיקרה כלום..
איך אפשר לא לפתח רגשות ולא ציפיות? זה נורא קשה..