9 תשובות
שואל השאלה:
חכמים.
"ברור שכן".
איך?
חכמים.
"ברור שכן".
איך?
כן אבל צריך את הכבל
שואל השאלה:
usb?
יש לי.
איך אני מעבירה?
usb?
יש לי.
איך אני מעבירה?
מחברת את ה- usb נכנסת להתחל בצד ימין למטה ואז למחשב ותראי את הכונן של הטאבלט ולשם את גוררת תמונות שאת רוצה
תחברי את הכבל לכונן ולטאבלט ואז יופיע לך מי סימן כזה במסך תילחצי עליו ויהיה כתוב לך שם העברת קבצים...
שואל השאלה:
לא מופיע.
אבל כתוב שהטאבלט נטען מהמחשב.
לא מופיע.
אבל כתוב שהטאבלט נטען מהמחשב.
ברור שכן.. בהצלחה לילה טוב
אני לי טאבלט אבל באייפד יש אפשרות כזאת אז אני בטוחה שגם בטאבלט (:
אנונימי
ניראלי שאפשר דרך קבל usb (אם יש)
באותו הנושא: