5 תשובות
קר אבל אפשר לרוץ.
לא,
לדעתי זה ממש טוב לרוץ עכשיו כי הריצה תחמם לך את הגוף והמזג האוויר ממש טוב אז לא תזיעי
אני יצאתי עכשיו לאימון והיה לי נעים
קר אבל הספורט יחמם לך את הגוף
אתה הולך או רץ? תחליט נשמה