6 תשובות
אמרו לי גם שאני יפה
אני בת 17 וחצי עוד מעט ולא מתחילים איתי
חחח^^
ואני באותו מצב שלך בסוף זה יגיע ואת עדיין קטנה יגיע האיד שלך
גם לי אמרו הרבה שאני יפה.... וגם איתי אף אחד לא מתחיל. ואני בתת18!
אל תדאגי זה יקרה. אני לא מאבדת תקווה
אנונימית
נשמה בכיתה ט בקושי יש לילדים אומץ לבקש עיפרון את מצפה שיתחילו איתך?
ובטח מתביישים
כי את ילדה קטנה עדיין וזה לא הגיל שיתחילו איתך
xm1
בגלל שאת בכיתה ט. חכי קצת זה יגיע
באותו הנושא: