4 תשובות
כי לא הכל קשור למחזור, מותר להיות עצבניות מדברים גם אם אנחנו לא במחזור
הן מתעצבנות בגלל שהן לא רוצות שיחשבו שכל רגש שלהן זה בגלל מחזור
אני יכול להבין אותם, זה להיכנס לעיניינים הפרטיים שלהן. עדיף לשתוק במקום להגיד את זה
לא הכל קשור למחזור, זה מרגיז
אנחנו בני אדם ואפשר להתעצבן מדברים אחרים לגמרי. מה זה או שאתן מתעצבנות או נעלבות? לכול אחד יש רגשות, לא צריך לשפוט אדם בגלל זה, או אישה רק על עצם העובדה שהיא אישה. תלמד לעשות את ההפרדה
אנחנו בני אדם ואפשר להתעצבן מדברים אחרים לגמרי. מה זה או שאתן מתעצבנות או נעלבות? לכול אחד יש רגשות, לא צריך לשפוט אדם בגלל זה, או אישה רק על עצם העובדה שהיא אישה. תלמד לעשות את ההפרדה
באותו הנושא: