4 תשובות
אין לדון על משתמשים.
אחלה אנשים
הרוב מתייפיפים, צומי ודכאוניים
וסליחה חח גם חלק אני ממש אוהבת אמיתיים וכנים..
וסליחה חח גם חלק אני ממש אוהבת אמיתיים וכנים..
יש מגוון רחב
באותו הנושא: