3 תשובות
בכנות , אם לא דיברתם בכלל בשום דרך זה יכול לצאת קצת מוזר שתבקשי ממנו עזרה בשיעורים
מצד שני יכול להיות שיש נושא שידוע שהוא ממש טוב בו אז זה לגיטימי לשאול אותו על זה (לא בצורה שקופה)
תראי קודם כל תקדמי את הצד החברתי והביטחוני אצל בנות ואז אצל בנים
גם אני פעם הייתי בעל ביטחון עצמי נמוך אבל הבנתי איך וככל שעבר הזמן הביטחון שלי עלה.
באותו הנושא: