5 תשובות
שואל השאלה:
סבבה,תודה-אני שואף להשתפר ולהגיע לרמה יותר גבוהה
סבבה,תודה-אני שואף להשתפר ולהגיע לרמה יותר גבוהה
אם בא לך אז סבבה תעשה מה שאתה אוהב מבלי לשים ז*ן על אף אחד, וגם אם מישהו יגיד משהו אז מה?
למה לא
אל תשים על אף אחד
ראיתי את הציור שציירת
לדעתי עדיף לא להעלות בשלב הזה
אולי בשלב מתקדם יותר
לדעתי עדיף לא להעלות בשלב הזה
אולי בשלב מתקדם יותר
אנונימי
באותו הנושא: