5 תשובות
וואו זה באמת קשה, צריך להתחיל לילמוד. אני מה לעשות בחיים זה המון ככה
את מרצה את כולם ואומרת להם לא? לא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
מרצה את כולם ולא אומר להם לא שאני לא יכול לעזור! תמיד אומר אין בעיה ועוזר
מרצה את כולם ולא אומר להם לא שאני לא יכול לעזור! תמיד אומר אין בעיה ועוזר
אנונימי
אתה צריך עור של פיל, יש פרק כזה בבובספוג ממליצה לך לצפות בו
אז תעשה ניסיון תגיד מתישהו "לא חושב שיש לי זמן נראה"
או "אני שנייה עסוק במשהו אולי ... יכול לעזור לך"
או "אני שנייה עסוק במשהו אולי ... יכול לעזור לך"
אנונימית